pátek 19. června 2015

O čem tyto stránky jsou?

Zdravím všechny, kdo zavítali na tyto stránky!
Jmenuji se Vendy, a na těchto stránkách si budu říkat Terra.
Tyto stránky jsem založila, protože mě zajímá oblast snů a snění obecně a také proto, že jsem chtěla udělat nějaký větší projekt.
Během následujících dvou a více měsíců budu zpracovávat toto téma a vkládat na tyto stránky své postřehy, zkušenosti a tak. Samozřejmě, že nebudu čerpat z žádných internetových stránek, snad kromě internetových snářů a porovnávání různých návodů, ale budu využívat knížky, které si vypůjčím v knihovně.
Momentálně mám vypůjčené čtyři knihy a to tyto:

Sen a snění od Michala Černouška

Jungiánský výklad snů od Jamese A. Halla

Tajemství snů od Caro Nessové

Sny od Vereny Kast

Během toho, co budu tyto knihy číst, tak vám budu říkat, co nového jsem se dozvěděla.
Samozřejmě, že to nebude jen o knížkách. Budu tady popisovat svoje sny a provádět jejich analýzu
Tyto stránky ještě čeká spousta úprav, ale já věřím, že až s tím skončím, tak to bude skvělé.

Jestli vás můj nápad zaujal, tak mi dejte vědět a já se budu těšit u dalšího článku :)

Žádné komentáře:

Okomentovat